Spar tid og kræfter på tidsregistring med denne smarte løsning

Tidsregistrering har været anvendt i virksomheder i mange år. Det går faktisk en del år tilbage, hvor man havde et ønske om at skabe et komplet overblik over, hvor meget tid man som afdeling og som den enkelte medarbejder bruger på hver opgave. Dette er stadig aktuelt for mange brancher i dag, der netop baserer sine prissætning efter den produktion virksomheden kan håndtere. Det gælder både advokater og revisorer, der løbende noterer den tid de bruger på den enkelte kunde. Dette er som udgangspunkt grundlaget for den samlede afregning der bliver sendt til kunden. Herudover er tidsregistrering aktuelt for virksomheder der blandt andet arbejder med produktudvikling og hjemmesider, hvor det også er opgaver der er baseret på timer der er købt af kunderne. 

Derfor skal din virksomhed anvende en smartere tidsregistrering

Tidsregistrering kan være et meget smart værktøj for virksomhederne, da det er med til at danne et grundlag for den samlede indtægt og produktionshastighed i den enkelte virksomhed og afdeling. Det er et nyttigt værktøj, der kan bruges til løbende at optimere virksomheden på. Det er dog også et tidskrævende værktøj, da man som regel skal taste det ind i et online system i dag. Det er oftest manuelt arbejde, som tager tid for den enkelte medarbejder at notere. Med Ancha’s nyeste teknologi og løsning på markedet, kan du nu effektivisere denne proces. De har udviklet en smart og effektiv online terminal, hvor du kan tidsregistrere for den enkelte medarbejder ved blot at bruge sit ID-kort eller fingerprint. 

Det er en løsning der både sparer din virksomhed for tid og kræfter fra det manuelle arbejde. Derudover er det en løsning, der let kan skaleres ud til virksomhedens afdelinger op til 10000 brugere. Det er ideelt for både mindre og større virksomheder, der i dag manuelt registrerer sin tid for den enkelte opgave. Læs nærmere om systemet her http://www.anca.dk/